Všeobecné obchodné podmienky www.stavebnedopyty.sk
Článok 1 - Všeobecné ustanovenia
1.1 Spoločnosť REMOS spol. s r.o., Tomášikova 26, Bratislava, IČO:
35890941 (ďalej len Prevádzkovateľ) je prevádzkovateľom webovej stránky
rezervačného systému a poskytovateľom ďalších služieb na adrese www.stavebnedopyty.sk,
resp. na iných webových stránkach , resp. na iných webových stránkach (ďalej
len Webová stránka) v jej vlastníctve, ako aj na stránkach jej zmluvných
partnerov. A ako jediná je oprávnená k poskytovaniu a predaju služieb na Portáloch.
1.2 Prevádzkovateľ vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky
spoločnosti REMOS, spol. s r.o. (ďalej len VOP), ktoré upravujú niektoré
práva a povinnosti Prevádzkovateľa a tretích osôb pri poskytovaní a
využívaní služieb Prevádzkovateľa. VOP sú taktiež neoddeliteľnou súčasťou
objednávky uzavretej medzi Prevádzkovateľom a Poskytovateľom a sú zverejnené a
dostupné v písomnej forme v mieste sídla Prevádzkovateľa a v elektronickej
forme na adrese www.stavebnedopyty.sk.
1.3 VOP sú záväzné pre všetkých používateľov služieb Prevádzkovateľa a
vychádzajú zo všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej
republike, ako napríklad Obchodný zákonník, Občiansky zákonník a
medzinárodných zmlúv resp. dohôd a zvyklostí.
Článok 2 - Výklad pojmov
2.1 Nasledovné pojmy budú mať vo VOP a/alebo v obchodnom styku
nasledovné významy:
2.1.1 Služby: sú služby poskytované Prevádzkovateľom na Webových
stránkach, ktorých rozsah a/alebo špecifikácia závisí od aktuálnej ponuky.
Služby môžu byť Prevádzkovateľom ponúkané ako individuálne alebo v rámci
tzv. balíkov služieb. Služby sa delia na Služby poskytované Klientom a na
Služby poskytované Návštevníkom webovej stránky. Rozsah a druh Služieb
poskytovaných Klientom je uvedený v cenníku služieb a/alebo v aktivácií služieb.
2.1.2 Objednávateľ alebo Klient: je fyzická alebo právnická osoba
objednávajúca si Služby za odplatu, ak nie je v cenníku služieb a/alebo
aktivácií služieb uvedené inak.
2.1.3 Návštevník webovej stránky je fyzická alebo právnická osoba
navštevujúca stránku www.stavebnedopyty.sk
2.1.4 Objednávka je písomná objednávka Služieb vyplnená Klientom a
akceptovaná Prevádzkovateľom, ktorá má formu a obsahové náležitosti stanovené
Prevádzkovateľom. Objednávka môže byť vyplnená aj priamo na Webových stránkach.
2.1.5 Zmluvné strany sú Prevádzkovateľ a Klient.
Článok 3 - Služby poskytované návštevníkom webovej stránky
3.1 Služby, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje Návštevníkom webovej
stránky, sú bezplatné. Medzi Služby poskytované Návštevníkom webovej stránky
patrí najmä pomoc pri vyhľadaní:
3.1.1 vhodného dodávateľa formou uverejnenia návštevníkovej požiadavky
a sprístupnenia kontaktných údajov na návštevníka svojim aktívnym Klientom
na Webovej stránke, resp. na iných webových stránkach, ktoré sú vo vlastníctve
Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upraviť požiadavky tak,
aby boli v súlade so zvyklosťami a zaužívanými postupmi pre vyplnenie
formulárov. Požiadavky nemôžu obsahovať informácie o produktoch a službách
(zadávateľa Požiadavky) v požiadavkách, ktoré majú charakter reklamy alebo
propagácie v akejkoľvek forme,
3.1.2 vhodného dodávateľa formou zobrazenia Klientovej prezentácie a
jeho kontaktných údajov s možnosťou priameho oslovenia v prípade, že sa
jedná o aktívneho klienta,
3.1.3 vhodného dodávateľa formou zobrazenia Klientovej prezentácie s
možnosťou zaslania odkazu na Webovej stránke len cez kontaktné formuláre
pri prezentácii v prípade, že sa nejedná o aktívneho klienta.
3.2 Prevádzkovateľ ďalej poskytuje návštevníkom Webovej stránky vyhľadať
informácie o dodávateľoch aj na iných webových stránkach, ktoré sú vo
vlastníctve Prevádzkovateľa:
3.2.1 Návštevník webovej stránky má možnosť využívať zdarma niektoré
doplnkové Služby, ktorých rozsah závisí od aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa.
Ak bude súčasťou týchto doplnkových Služieb poskytovaných Návštevníkom
webovej stránky akýkoľvek druh poradenstva, všetky informácie poskytnuté
Prevádzkovateľom v rámci tohto poradenstva sú iba orientačné a nezáväzné a v
žiadnom prípade nezakladajú zodpovednosť Prevádzkovateľa za úplnosť,
vhodnosť a správnosť poskytnutých informácií.
Článok 4 - Služby poskytované Poskytovateľom, Objednanie Služieb a vznik zmluvného vzťahu
4.1 Prevádzkovateľ poskytuje a zabezpečuje pre Klientov najmä
nasledovné Služby:
4.1.1 zverejňovanie Kontaktných údajov (adresa, telefón, e-mail,
web. stránka), Ponúk spoločnosti, Požiadaviek,
4.1.2 zverejnenie loga Klienta na titulnej stránke
4.1.3 zverejnenie fotogalérií pri Ponukých Klienta,
4.1.4 prevádzku nastavenia informačných správ,
4.1.5 neobmedzený prístup do zoznamu požiadaviek s kontaktom na zadávateľov
požiadaviek v prípade, že sa jedná o aktívneho klienta,
4.1.6 zabezpečenie elektronickej a/alebo telefonickej obsluhy a podpory.
4.2 Pre využívanie akýchkoľvek Služieb sa vyžaduje úvodná registrácia
Klienta na Webových stránkach prostredníctvom vyplnenia registračného formuláru,
ak nie je pri konkrétnej Službe výslovne uvedené inak. Klient môže zrušiť svoju
registráciu zaslaním e-mailovej správy Prevádzkovateľovi s vyjadrením jeho vôle
zrušiť registráciu. Klient zároveň udeľuje svojou registráciou na Webových
stránkych súhlas Prevádzkovateľovi k textovému a grafickému spracovaniu a
doplneniu údajov jeho prezentácie z verejne dostupných zdrojov a/alebo priamo
z Klientových webových stránok. Klient zaroveň udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas
so zasielaním elektronických správ, ktoré sa týkaju prevádzky Klientovej
prezentacie na stránkach.
4.2.1 Klient udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas so zasielaním e-mailových
informácií o nových požiadavkách, odkazoch a informačných správ, ktoré sa týkaju
prevádzky Klientovej prezentacie na stránkach Prevádzkovateľa.
4.2.2 Z dostupných zdrojov (obchodný register) budú overené následovné
údaje: Názov, adresa, PSČ, IČO, DIČ a IČ pre DPH. V prípade chybných údajov pri
registrácii budú nahradené novými údajmi a/alebo zároveň zapísané do inej
kolonky v databáze (napr. v prípade rozdielu sídla spoločnosti podľa obchodného
registra a poštovej adresy).
4.2.3 Klient udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas s doplnením a/alebo
grafickým spracovaním daľších údajov k jeho prezentácií ako sú: meno kontaktnej
osoby, telefónné číslo, mobilné číslo, fax., e-mail, web. stránka, textová a
obrazová časť ponúk a iné... zo zdrojov, ktoré Prevádzkovateľ nájde o jeho
spoločnosti na internete a/alebo priamo na web. stránke Klienta, prípadne mu
budú doručené formou e-mailu zo strany Klienta.
4.2.4 Klient si vytvorením úvodnej registrácie vytvára jedinečné
prístupové meno a heslo pod ktorým bude do svojej prezentácie vstupovať. Môže
si ho kedykoľvek zmeniť prostredníctvom obslužného menu.
4.2.5 Spracovanie údajov Klientovej prezentácie uvedené v bodoch 4.2.2 až
4.2.4 je zo strany Prevádzkovateľa poskytované pre Klienta zdarma.
4.2.6 Klient zároveň súhlasí so spracovaním údajov a udeľuje
Prevádzkovateľovi súhlas pre uverejnenie všetkých informácií na stránke
www.stavebnedopyty.sk, resp. na iných webových stránkach, ktoré sú vo vlastníctve
Prevádzkovateľa, ako aj na stránkach jeho zmluvných partnerov, ktoré sú
uvedené a/alebo budú doplnené k jeho prezentácii.
4.3 Pre využívanie akýchkoľvek spoplatnených Služieb uvedených v cenníku
služieb alebo aktivácií služieb sa vyžaduje voľba balíka Služieb a potvrdenie
záväznej objednávky, ak nie je pri konkrétnej Službe výslovne uvedené inak.
V prípade, že klient má záväzne objednaný balík Služieb a uvedená záväzná
objednávka nie je uhradená, tak pred zadaním inej objednávky je potrebné
najskôr uhradiť predchádzajúcu záväznú objednávku alebo ju zrušiť v celom
rozsahu. Klient môže zrušiť svoju záväznú objednávku max. do 7 dní od dátumu
objednania zaslaním písomnej (list, fax, e-mail) správy Prevádzkovateľovi s
vyjadrením jeho vôle zrušiť objednávku.
4.4 Po úspešnom preverení Klienta v dostupných informačných zdrojoch
(ako sú napr. obchodný register alebo vlastná doména Klienta) Prevádzkovateľ
umožňuje Klientom po záväznom objednaní a úhrade príslušného balíka Služieb
využívanie služieb podľa objednaného balíka Služieb.
4.5 Po ukončení doby poskytovania služieb príslušného balíka Služieb má
Klient nárok na opätovné využívanie služieb zahrnutých v spoplatnených balíkoch
Služieb, až po opätovnom uhradení platby za príslušný balík Služieb.
4.6 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na kontrolu správnosti údajov o
Klientovi uvedených v objednávke. A v prípade nejasností alebo chýbajúcich
údajov môže ihneď pozastaviť niektoré a/alebo v celom rozsahu služby z
objednaného balíka služieb. Ak Prevádzkovateľ pri preverovaní Klienta zistí,
že ide o neoprávnenú registráciu alebo objednávku Služieb (napr. v prípade
neexistujúcej resp. vymyslenej fyzickej alebo právnickej osoby vydávajúcej sa
za Klienta alebo v prípade registrácie pod menom inej fyzickej alebo právnickej
osoby), okamžite znemožní pôvodne udelený prístup v celom rozsahu.
4.7 Služby Prevádzkovateľa sa objednávajú zásadne v písomnej (list, fax,
e-mail) forme so všetkými požadovanými náležitosťami alebo potvrdením
príslušného formulára na Webových stránkach. Objednávka je platná až po jej
akceptácii Prevádzkovateľom. Prevádzkovateľ je pred akceptáciou Objednávky
oprávnený si telefonicky, faxom alebo inou formou potvrdiť u Objednávateľa
údaje uvedené na Objednávke a v prípade pochybností má právo od Objednávateľa
požadovať doplňujúce údaje a ďalšie kontaktné údaje (najmä telefonický kontakt
na štatutárneho alebo iného oprávneného zástupcu Objednávateľa).
4.8 Objednávateľ zadaním Objednávky Prevádzkovateľovi vyslovuje súhlas
s prípadným zverejnením svojich osobných údajov Prevádzkovateľom v prípade,
ak si toto vyžaduje charakter Služby, ktorú si Objednávateľ u Prevádzkovateľa
objednal.
4.9 Objednávka musí obsahovať minimálne:
4.9.1 meno a priezvisko kontaktnej osoby Objednávateľa,
4.9.2 kontaktné údaje Objednávateľa (telefón, fax, e-mail),
4.9.3 obdobie, na ktoré si Objednávateľ objednáva Služby,
4.9.4 v odôvodnených prípadoch môže Prevádzkovateľ vyžadovať, aby
Objednávka bola podpísaná zo strany Objednávateľa (príp. aj potvrdená
firemnou pečiatkou).
4.10 Prevádzkovateľ si zároveň vyhradzuje právo nezverejniť:
4.10.1 informácie, ktoré sú v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej
republiky, etickými normami a dobrými mravmi, prípadne ohrozujú verejný
poriadok, obsahujú vulgarizmy, alebo výroky porušujúce ľudské práva a práva
menšín.
4.10.2 svojou kvalitou alebo obsahom nezodpovedajú príslušným údajom
pre vyplnenie formulárov.
4.10.3 texty, ktoré budú obsahovať slová písané VEĽKÝMI PÍSMENAMI v
celom rozsahu.
4.10.4 texty, ktoré budú obsahovať zvýrazňujúce znaky.
4.10.5 texty, ktoré budú obsahovať HTML príkazy, odkazy, kontakty,
adresy a pod...
4.10.6 informácie, ktoré Poskytovateľ vloží do nezodpovedajúcej
sekcie, podsekcie a pod ...
4.10.7 informácie, ktoré Poskytovateľ vloží niekoľkokrát za sebou do
jednej sekcie, podsekcie a pod ...
4.10.8 neúplné, zavádzajúce alebo nepravdivé údaje.
4.10.9 informácie, ktoré môžu poškodiť dobré meno Prevádzkovateľa
alebo iných fyzických a právnických osôb.
4.11 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upraviť Kontaktné údaje (adresu,
telefón, e-mail, web. stránku), Ponuky spoločnosti, Požiadavky tak, aby boli
v súlade so zvyklosťami a zaužívanými postupmi pre vyplnenie formulárov.
4.12 Klienti, ktorí opakovane porušia tieto podmienky sa vystavujú
možnosti zablokovania svojich prihlasovacích údajov, prípadne IP adresy.
Článok 5 - Trvanie poskytovaných Služieb, zánik poskytovaných Služieb
5.1 Trvanie poskytovaných služieb sa uzatvára zvyčajne na dobu určitú
s účinnosťou odo dňa prijatia platby za objednané Služby so strany Klienta,
ak v Objednávke nie je uvedené inak.
5.2 Zánik poskytovaných služieb nadobúda právoplatnosť po uplynutí doby
na ktorú boli služby objednané a poskytované.
Článok 6 - Cena Služieb a platobné podmienky
6.1 Sadzba ceny za objednané Služby je kalkulovaná podľa Cenníka
platného v deň objednania Služieb. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmien
Cenníka. Platnosť nového Cenníka začína dňom jeho zverejnenia na webovej
stránke www.stavebnedopyty.sk, ak nie je uvedené inak.
6.2 Všetky ceny uvedené v Cenníku sú čiastkami, ktoré nezhŕňajú daň z
pridanej hodnoty (DPH), pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. Sadzba DPH je
stanovená podľa platného zákona a je v daňových dokladoch osobitné vyčíslená.
6.3 V odôvodnených prípadoch, u ktorých existuje riziko, že by cena
Služieb nemusela byť uhradená riadne a včas, je Prevádzkovateľ oprávnený
žiadať zálohu alebo platbu vopred. V prípade, že platba nebude uskutočnená,
Prevádzkovateľ má právo odmietnuť Objednávateľovi objednané Služby sprístupniť.
6.4 Faktúra (daňový doklad) je Prevádzkovateľom zvyčajne vystavená po
prijatí zálohovej platby na účet Prevádzkovateľa a sprístupnení Služieb
Objednávateľovi. Faktúra bude vystavená spravidla za celé obdobie, na ktoré
si Objednávateľ využívanie Služieb objednal.
6.5 Ak Prevádzkovateľ pozastaví Objednávateľovi poskytovanie Služieb
z dôvodov uvedených v týchto VOP, nie je povinný poskytnúť Objednávateľovi
žiadnu náhradu za ním objednané Služby, ktoré nemohol počas tohto pozastavenia
využívať. Nárok Prevádzkovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.
Článok 7 - Práva a povinnosti Zmluvných strán
7.1 Prevádzkovateľ sa zaväzuje poskytovať Služby v najvyššej možnej
kvalite.
7.2 Za obsahovú stránku Kontaktných údajov (adresa, telefón, e-mail,
web. stránka), Ponúk spoločnosti, Požiadaviek, Doplňujúce obrázky a pod. je
v plnom rozsahu zodpovedný Objednávateľ. V prípade, ak Prevádzkovateľ zistí,
že Objednávateľ uverejnil alebo sa chystá uverejniť na Webovej stránke
informácie, ktoré sú z hľadiska obsahovej stránky akýmkoľvek spôsobom v
rozpore s platnými právnymi predpismi alebo dobrými mravmi, je oprávnený
upozorniť Objednávateľa na túto skutočnosť, príp. s poukazom na článok 4
ods. 4.10 a 4.11. VOP nezverejniť takéto informácie.
7.3 Ak informácie Objednávateľa obsahujú akékoľvek grafické znázornenie,
logo, fotografiu alebo iný výsledok duševnej tvorivej činnosti, za vysporiadanie
vzťahov s autorom takého diela zodpovedá výlučne Objednávateľ v plnom rozsahu.
Objednávateľ súhlasí s tým, že ak budú voči Prevádzkovateľovi z dôvodu
porušenia akýchkoľvek práv tretích osôb uvedených v tomto odseku vznesené
akékoľvek nároky, zaväzuje sa Objednávateľ tieto nároky uspokojiť a
Prevádzkovateľa v celom rozsahu odškodniť.
7.4 Rozsah využívaných Služieb je závislý od typu objednanej Služby, resp.
od typu balíka Služieb, ktoré sa Objednávateľ rozhodne využívať.
7.5 Objednávateľ má výlučné právo prístupu k objednaným Službám. Prístup
k objednaným Službám je chránený jedinečným prihlasovacím menom a heslom.
Objednávateľ je povinný chrániť prihlasovacie meno a heslo pred zneužitím.
Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek zneužitie
prihlasovacieho mena a hesla neoprávnenou osobou.
7.6 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo meniť rozsah a/alebo špecifikáciu
Služieb podľa vlastného uváženia.
7.7 Objednávateľ je povinný chrániť údaje získané sprístupnením zoznamu
Požiadaviek pred akýmkoľvek zneužitím a nesmie ich použiť pre svoje súkromné
účely alebo pre iného na akékoľvek iné účely, najmä je povinný zabezpečiť,
aby tieto údaje neboli sprístupnené alebo poskytnuté inej osobe alebo
zverejnené. V prípade porušenia tejto povinnosti je Objednávateľ v plnom
rozsahu zodpovedný za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti. Objednávateľ
súhlasí s tým, že ak budú voči Prevádzkovateľovi z dôvodu porušenia akýchkoľvek
práv tretích osôb uvedených v tomto odseku vznesené akékoľvek nároky, zaväzuje
sa Objednávateľ tieto nároky uspokojiť a Prevádzkovateľa v celom rozsahu
odškodniť. Objednávateľ tiež berie na vedomie, že zoznam Požiadaviek vytvorený
Prevádzkovateľom je predmetom autorského práva Prevádzkovateľa a je chránený
podľa zákona č. 618/2003 Z.z. o autorskom práve a právach súvisiacich s
autorským právom (autorský zákon).
7.8 Prevádzkovateľ je oprávnený okamžite pozastaviť poskytovanie Služieb
Objednávateľovi, ak Objednávateľ závažným spôsobom porušuje VOP, najmä ak:
7.8.1 Objednávateľ využíva údaje získané zo zoznamu Požiadaviek v rozpore
s odsekom 7.7. tohto článku VOP,
7.8.2 Objednávateľ prostredníctvom svojej registrácie umožňuje využívať
Služby akejkoľvek inej osobe, ktorá je v databáze Prevádzkovateľa vedená v tzv.
deaktivovanom stave z dôvodu neuhradenia akéhokoľvek splatného záväzku voči
Prevádzkovateľovi alebo z dôvodu iného závažného porušenia VOP a/alebo dobrých
mravov,
7.8.3 Prevádzkovateľ dodatočne zistí, že registrácia Objednávateľa nebola
z akéhokoľvek dôvodu oprávnená (najmä prípady uvedené v článku 4 ods. 4.2.
týchto VOP),
7.8.4 Objednávateľ koná v rozpore s týmito VOP a/alebo dobrými mravmi,
a ak tým, najmä na základe negatívnych ohlasov zo strany návštevníkov a
Klientov Webových stránok, môže byť podľa odôvodneného názoru Prevádzkovateľa
poškodené jeho dobré meno a znížená a/alebo ohrozená úroveň kvality
poskytovaných Služieb.
7.9 Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Prevádzkovateľovi za poskytnuté
Služby cenu uvedenú v Objednávke a/alebo Cenníku.
Článok 8 - Reklamačný poriadok
8.1 Objednávateľ má právo reklamovať chybu, ktorá sa vyskytla na
strane Prevádzkovateľa.
8.2 Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 7 dní odo dňa, keď
Objednávateľchybu zistil, alebo mohol zistiť.
8.3 Reklamáciu je Objednávateľ oprávnený uskutočniť písomne (poštou na
adresu sídla Prevádzkovateľa, e-mailom na adresu: info@stavebnedopyty.sk, pričom
reklamácia musí byť doručená Prevádzkovateľovi. Prevádzkovateľ sa zaväzuje
oznámiť výsledok vybavenia reklamácie do 30 dní odo dňa je prevzatia.
8.4 Chybou na strane Prevádzkovateľa nie je, ak Služby nie sú u
Poskytovateľa dostupné v dôsledku výpadku pripojenia Poskytovateľa na sieť
Internet alebo v dôsledku iných skutočností, za ktoré Prevádzkovateľ
nezodpovedá. Prípadne ak Objednávateľovi neplynú žiadne ďalšie nároky na
poskytovanie objednaných Služieb.
8.5 Zľava z ceny sa uplatňuje formou dobropisu alebo ponúknutia
náhradných Služieb.
8.6 Námietky voči vystaveným faktúram, ktoré by mali za následok
obmedzenie práva na vznik pohľadávky Prevádzkovateľa voči Objednávateľovi,
je povinný Objednávateľ uplatniť písomne u Prevádzkovateľa a to do 7 dní odo
dňa, keď mu bola faktúra doručená.
8.7 V prípade, že Objednávateľ požiada o zrušenie poskytovaných
služieb z akéhokoľvek dôvodu vzniká na strane Prevádzkovateľa nárok na
storno poplatok vo výške 50% do 7 dní od spustenia služieb a po uplynutí 7
dní 100% z uhradenej čiastky za poskytované služby.
Článok 9 - Spoločné ustanovenia
9.1 Akékoľvek spory, ktoré vzniknú medzi Prevádzkovateľom a
Poskytovateľom, sa Zmluvné strany zaväzujú riešiť prednostne vzájomným
rokovaním s cieľom vyriešiť spor dohodou. V prípade, ak sa Zmluvným stranám
nepodarí dosiahnuť v predmete sporu dohodu, je ktorákoľvek zo Zmluvných
strán oprávnená obrátiť sa s návrhom na riešenie sporu na vecne a miestne
príslušný súd v Slovenskej republike.
9.2 Všetky oznámenia a ďalšie úkony vrátane právnych úkonov, ktoré
majú byť podľa Zmluvy alebo príslušných právnych predpisov urobené písomne
alebo budú urobené písomne, sa budú doručovať druhej Zmluvnej strane
doporučenou poštou na poslednú známu adresu tejto Zmluvnej strany. Zmluvné
strany sa dohodli, že ak adresát odmietne prevziať zásielku alebo ak sa
zásielka vráti odosielateľovi ako nedoručená, platí, že zásielka bola
doručená na druhý deň po dni jej odoslania.
Článok 10 - Záverečné ustanovenia
10.1 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu a dopĺňanie VOP,
pričom o zmenách bezodkladne informuje Poskytovateľov formou zverejnenia
zmien na Webových stránkach s uvedením dátumu, od ktorého tieto zmeny
nadobúdajú platnosť. Nadobudnutím platnosti nových VOP strácajú platnosť
pôvodné VOP.
10.2 Všetky vzťahy neupravené v VOP sa riadia platnými právnymi
predpismi SR.
10.3 V prípade, ak sa niektoré ustanovenia VOP stanú celkom alebo
sčasti neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, nie je tým dotknutá platnosť
a účinnosť ostatných ustanovení. Namiesto neplatných, neúčinných a
nevykonateľných ustanovení sa použijú ustanovenia príslušných právnych
predpisov.
10.4 Tieto VOP nadobúdajú platnosť dňa 25.5.2018
Všeobecné pravidlá ochrany osobných údajov pre obdobie od 25.05.2018 podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 z 27 apríla 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES
1. Prevádzkovateľ
Spoločnosť REMOS spol. s r.o., Tomášikova 26, Bratislava, IČO:
35890941, info@remos.sk, 0908150555 (ďalej len Prevádzkovateľ) je správcom
osobných údajov podľa čl. 4 bod 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady
(EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných
údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (ďalej len GDPR).
2. Dotknutá osoba
Dotknutou osobou ste Vy (Poskytovateľ a/alebo Návštevník webovej
stránky), pretože Vaše osobné údaje spoločnosť REMOS spol. s r.o. spracúva.
3. Osobné údaje
Osobnými údajmi sú akékoľvek údaje, na základe ktorých je dotknutá
osoba identifikovaná alebo identifikovateľná. Rozsah Vašich osobných údajov,
ktoré spoločnosť REMOS spol. s r.o. spracúva, závisí od účelu, pre ktorý sú
tieto osobné údaje spracúvané. Nespracúvame osobitné kategórie osobných
údajov, ktoré sú obzvlášť citlivé (údaje odhaľujúce rasový alebo etnický
pôvod (nie je možné teda spracovávať národnosť, údaje odhaľujúce politické
názory, údaje odhaľujúce náboženskú vieru alebo filozofické presvedčenie,
členstvo v odboroch / len za účelom plnenia zákonných povinností podľa
Zákonníka práce, genetické údaje, biometrické údaje, údaje týkajúce sa
zdravia a údaje týkajúce sa sexuálneho života alebo sexuálnej orientácie)).
4. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov
Poskytovateľ poskytuje svoje osobné údaje Prevádzkovateľovi
predovšetkým meno a priezvisko, telefón, mailovú adresu, poštové a
fakturačné adresy. Poskytovateľ poskytuje osobné údaje prevádzkovateľovi
dobrovoľne za účelom ďalšej komunikácie s ním. Bez ich poskytnutia
Prevádzkovateľ nemôže riadne plniť predzmluvné vzťahy a/alebo zmluvu s
Poskytovateľom a preto ju nebude možné s Poskytovateľom ani uzavrieť. Účelom
spracúvania týchto osobných údajov je komunikácia s klientom,
sprostredkovanie obchodných dopytov, dopytov od verejných subjektov a
verejných zákaziek, zverejňovanie údajov Poskytovateľa pre Návštevníkov
webovej stránky za účelom nadviazania obchodnej spolupráce medzi
Poskytovateľom a Navštevníkmi webovej stránky, vystavenie daňového dokladu,
predzmluvné vzťahy, identifikácia Poskytovateľa, potvrdenie objednávky a to
telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty, vedenie vernostných
programov pre Poskytovateľov, realizovanie marketingových aktivít,
informovanie o akciách, novinkách a zľavách. Poskytovateľ súhlasí s tým, že
poskytnuté údaje sa automaticky objavia a zverejnia na webových stránkach
prevádzkovateľa.
Návštevník webovej stránky poskytuje svoje osobné údaje
Prevádzkovateľovi predovšetkým meno a priezvisko, telefón, mailovú adresu.
Návštevník webovej stránky poskytuje osobné údaje Prevádzkovateľovi
dobrovoľne za účelom ďalšej komunikácie s ním a/alebo Poskytovateľom. Účelom
spracúvania týchto osobných údajov je komunikácia s Prevádzkovateľom a/alebo
Poskytovateľom, sprostredkovanie obchodných dopytov, dopytov od verejných
subjektov a verejných zákaziek, zverejňovanie údajov Návštevníka webovej
stránky za účelom nadviazania obchodnej spolupráce medzi Poskytovateľom a
Navštevníkom webovej stránky, identifikácia Návštevníka webovej stránky a to
telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty, vedenie vernostných
programov pre Návštevníkov webovej stránky, realizovanie marketingových
aktivít, informovanie o akciách, novinkách a zľavách. Návštevník webovej
stránky súhlasí s tým, že poskytnuté údaje sa automaticky objavia a
zverejnia na webových stránkach Prevádzkovateľa.
Ak Poskytovateľ a/alebo Návštevník webovej stránky požiada o
registráciu a/alebo odošle formulár zo stránok Prevádzkovateľa, resp.
prejaví svoj súhlas so zaradením do obchodnej spolupráce, zároveň tým udelí
súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov uvedených v žiadostiach,
formulároch resp. v prihláškach na účely vedenia registrácie a/alebo
obchodnej spolupráce.
5. Zdroje osobných údajov
Poskytovateľ a/alebo návštevník webovej stránky prejaví svoj súhlas so
spracúvaním osobných údajov prostredníctvom internetového portálu alebo iným
vhodným spôsobom. Poskytovateľ a/alebo Návštevník webovej stránky môže
zaškrtnutím príslušného políčka vyjadriť svoj súhlas v zmysle zákona o
ochrane osobných údajov, aby Prevádzkovateľ spracoval a uschovával jeho
osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné
pri činnosti Prevádzkovateľa.
6. Doba uchovávania údajov
Poskytovateľ a/alebo Návštevník webovej stránky udeľuje
prevádzkovateľovi tento súhlas
. po dobu nevyhnutnú na výkon práv a povinností vyplývajúcich zo
zmluvného vzťahu
. po dobu nevyhnutne nutnú pre plnenie Služieb
. na dobu neurčitú alebo do odvolania písomnou formou
7. Odvolanie súhlasu
Súhlas so spracovaním osobných údajov môže Poskytovateľ a/alebo
Návštevník webovej stránky odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas
zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Poskytovateľa
a/alebo Návštevníka webovej stránky Prevádzkovateľovi.
8. Príjemcovia osobných údajov
Spoločnosť REMOS spol. s r.o., spracúva Vaše osobné údaje predovšetkým
pre vlastné účely. Okrem toho môže poskytnúť Vaše osobné údaje svojím
obchodným partnerom.
9. Spôsob spracúvania osobných údajov
Prevádzkovateľ spracúva Vaše osobné údaje elektronicky prostredníctvom
automatizovaných informačných systémov, ktoré prevádzkuje alebo
prostredníctvom svojich obchodných partnerov, alebo telefonicky
prostredníctvom call centra. Vaše osobné údaje môžeme spracúvať aj v
listinnej podobe (napr. zmluvy, účtovné a daňové doklady, listinná
korešpondencia) v systematicky usporiadaných evidenciách.
10. Podmienky zabezpečenia osobných údajov
. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že osobné údaje bude získavať výlučne na
účel spracovania osobných údajov
. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že zabezpečí, aby sa osobné údaje
spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý
boli zhromaždené.
. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s
dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje všeobecne záväzným
právnym predpisom.
. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním
poverené osoby a osoby zúčasňujúce sa obchodnej spolupráce, ktoré týmto plní
samotnú podstatu služby.
11. Záverečné ustanovenia
Ako Poskytovateľ som si vedomý skutočnosti, že vyššie uvedené súhlasy
som Prevádzkovateľovi poskytol dobrovoľne a som oprávnený ich kedykoľvek
odvolať písomnou formou. Ako Poskytovateľ prehlasujem, že som bol/a
informovaný/á o podmienkach spracúvania osobných údajov.
Ako Návštevník webovej stránky som si vedomý skutočnosti, že vyššie
uvedené súhlasy som Prevádzkovateľovi poskytol dobrovoľne a som oprávnený
ich kedykoľvek odvolať písomnou formou.
Ako Návštevník webovej stránky prehlasujem, že som bol/a informovaný/á
o podmienkach spracúvania osobných údajov.
Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu
podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových
stránkach. Tieto pravidlá boli vytvorené za účelom vysvetlenia ochrany
osobných údajov a posilnenia transparentnosti pri ich spracúvaní.
Tieto pravidlá naberajú platnosť dňom 25.5.2018.
Zásady používania súborov cookie
Za účelom zlepšenia poskytovaných služieb pre Vás využívajú naše stránky súbory cookie. Súbory cookies sú malé textové súbory, ktoré sa umiestnia v počítači alebo zariadení pri návšteve našej webovej stránky. Používaním súborov cookies nedochádza k porušovaniu zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, nakoľko ich používaním nezhromažďujeme osobné údaje a ani ich neposkytujeme tretím stranám. Každý užívateľ prezeraním našej webovej stránky súhlasí s ich používaním a ukladaním do jeho prehliadača. O tejto skutočnosti je upozornený pri návšteve našej webovej stránky a svoj súhlas prejavuje ďalším prezeraním našej webovej stránky.
Súbory Cookies bežne slúžia:
- k rozlišovaniu jednotlivých používateľov,
- k správnej funkčnosti našich stránok, aby bolo možné dokončiť proces objednávky,
- pri zapamätávaní prihlasovacích údajov našich zákazníkov, takže ich nemusia opätovne zadávať.
Cookies nie sú priamo viazané na meno ani e-mailovú adresu, často ale obsahujú naše prihlasovacie údaje do systému. Sú spoločné pre jednu inštaláciu prehliadača. Cookies nie sú nijako zabezpečené a to vrátane zhromaždených údajov. Ako Google využíva súbory cookie zistíte tu.
Odmietnutie súborov cookie:
Používanie súborov cookie je možné nastaviť pomocou Vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookie automaticky prijíma už vo úvodnom nastavení. Súbory cookie je možné pomocou Vášho webového prehliadača odmietnuť alebo nastaviť používanie len niektorých súborov cookie.
Podrobnosti o odstraňovaní a odmietaní súborov cookie a ďalšie informácie o týchto súboroch nájdete aj na webovej lokalite www.aboutcookies.org alebo www.allaboutcookies.org.
Informácie o používaní súborov cookie v prehľadávačoch v mobilných telefónoch a podrobnosti o odmietnutí a odstránení takýchto súborov cookie nájdete v príručke k vášmu telefónu alebo tabletu.
Po blokovaní súborov cookie budete môcť aj naďalej navštevovať naše stránky, avšak niektoré funkcie nemusia fungovať správne. Zároveň sa nebudú ukladať vaše preferované nastavenia webovej lokality, nebudeme môcť analyzovať návštevnosť našich stránok a prispôsobovať ich nastavenia potrebám užívateľov.